yor. Bu alanda yayın yapan yayınevleri de okuyuculara daha iyi bir yelpaze sunmak için kategorisini geliştiriyor. İşte Boyner Yayınları olarak biz de Türkiye’de ilk kez profesyonel iş yaşamı, ekonomi ve kişisel gelişim alanlarında öne çıkan yazarların hayat hikayeleriyle ‘insan odaklı’ yayıncılık konseptini bir arada sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz” ifadelerine yer verdi
Boyner Yayınları, Türkiye’de okuyucularla buluşan dünyaca ünlü kitapları sunarak dünyanın en çok okunan kitaplarını kadim bir misyonla Türkiye’ye taşıyan ve çalışmalarını ‘Biyografi ve Anı’ kategorisini portföylerine ekleyerek genişleten bir yayın evi olarak kurulmuştur. Boyner Yayınları Direktörü Zeynep Erkurt Çelik, “Yeni yayın dönemimizde ‘Biyografi ve Anı’ kategorisini de portföyümüze dahil ettik. Bu yeni kategoriyle birlikte iş dünyasında ve sosyal hayatta etkileyici bir başarı hikayesine sahip olan isimleri de okuyucularımızla buluşturmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu. Grup bünyesinde daha fazla sayıda kişiye ulaşmayı ve en yeni teknolojileri kullanarak müşterilerine eşsiz bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlayan Boyner Grup İcra Kurulu Üyesi, Strateji ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Elif Ateşok Şatıroğlu, “Boyner Grup olarak; bünyemizde bulunan 6 farklı şirket, 250’den fazla mağaza, e-ticaret siteleri, mobil uygulamalar ve 8 bini aşkın çalışanımız ile birlikte perakende ve mağazacılık alanındaki bilgi ve deneyimlerimizi en yeni teknolojiler ve yenilikçi hizmetlerle birleştirerek müşterilerimize eşsiz bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Ancak Boyner Grup olarak bizim için sadece alışveriş deneyimi ve müşterilerimizin mutluluğu ile sınırlı değil. Bizim hedefimiz toplumun her kesiminde fayda sağlamayı, sürdürülebilir bir iyilik modeli ile hayatın her alanına katkıda bulunmayı gerektiriyor. İşte bu nedenle Boyner Yayınları’nın stratejisi de bu düşünceye dayanıyor” açıklamalarında bulundu. Boyner Yayınları’nın başlangıcının, çalışanların eğitimi için yönetim, perakendecilik ve kişisel gelişim kategorilerinde dünyada en çok satan kitapların Türkçe çevirilerini sunarak gerçekleştiğini açıklayan Şatıroğlu, “Çalışanlarımızdan aldığımız olumlu geri dönüşler, bu yayıncılık faaliyetlerine heyecan vermeyi ve boşluğu doldurmamız gerektiği hissini aşıladı. Bugüne kadar 70’ten fazla başlık yayınladık ve bu yayın faaliyetlerini daha da arttırmaya karar verdik. Sadece geleneksel kitaplardan yavaşlamayı, aksine Boyner Grup kültürüne uygun bir şekilde yatırımlarımıza hız verme kararı aldık. Geleneksel yayıncılığın ötesine geçerek yenilikçi projelerimizle e-kitap ve sesli kitap kategorilerinde de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çünkü biz bu alanda büyük bir sosyal sorumluluk projesi görüyoruz. Özellikle sadece kitapları okumayı bırakarak dijital araçları kullanacak nesiller yaratma sürecinde Boyner Yayınları olarak, eğitimin ve kişisel gelişimin mutlu ve yaşanabilir bir toplum için ne kadar önemli olduğunun bilincindeyiz. Kitaplarımızın, tüm insanların daha pozitif düşünmesine, gelişmesine ve aydınlık bir dünya kurulmasına katkı sağlamasını sağlamak için hayatımızda almış olduklarımız ile bir kaynak olarak kullanıyoruz. Misyonumuz tüm toplumumuzun düşünmesini ve büyümesini sağlamaktır” söylemlerinde bulundu. Yayınevi Müdürü Zeynep Erkurt Çelik, “Türkiye’miz için büyük bir ilgi alanı olan bu kategoriyi portföyümüze dahil ettik. Bu kategori, iş dünyasında ve toplumsal hayata etki yapan ve kişisel bir başarı hikayesine sahip olan önemli isimleri okuyucularımızla buluşturmayı amaçlamaktayız. Bu kategoride; iş dünyası, kişisel gelişim, kültür, bilim ve daha birçok alanda en çok ilgi gören yazarların eserleri yer almaktadır. Bizim amacımız; okuyuculara bir kitapta düzgün, daha zengin ve kişisel gelişme kasabasına yön verecek olan kitapları sunmaktır. Bunu da yaparken kitap portföyümüzde; iş dünyası, kişisel gelişim, kültür, bilim ve ekonomi başta olmak üzere farklı alanlarda en çok ilgi gören yazarların eserlerine önem vermekteyiz. Kitaplarımızın, düşünmenin ve yükselmenin, olumlu ve aydınlık bir gelecek için temel bir şart olduğunun farkındayız. Yeni yayın dönemimize eklenen ‘Biyografi ve Anı’ kategorisi, bugüne kadar yayıncılık dünyasında başarılı olan çalışmalarımıza farklı bir bakış açısı kazandırmaktadır. Okuyucularımızın, bu kategoride yer alan kitapların doğasına uygun olarak, daha geniş bir okuyucu kitlesine hitap etmesine yardımcı olmaktayız” söylemlerinde bulundu.